Skocz do zawartości

Tabletki antykoncepcyjne... :$

antykoncepcja hormonalna tabletki antykoncepcyjne

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Coolka

Coolka

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 133 postów

Napisano wto, 28 lut 2017 - 22:06

Jak mógł przepisać tabletki antykoncepcyjne bez badań? W ogóle jakie dostałas? Zanim dostałam moje Vixpo lekarz zrobił mi szereg badań krwi takich jak hormonalne i testy wątrobowe.

#22 Burkka

Burkka

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 34 postów

Napisano śro, 08 mar 2017 - 16:10

Tez jestem zdziwiona, ze lekarz przepisał tabletki hormonalne bez badań :o Mój mi najpierw wykonał badania na krzepliwość, hormony, testy wątrobowe, zrobił USG i przeprowadził obszerny wywiad pod względem przebytych chorób i chorób jakie występują w rodzinie. Dopiero po tym przepisał mi tabletki Belara.Bez takich badań nie przepisałby nic -zmień lekarza kochana.

#23 kilkau

kilkau

Początkujący

• Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisano pon, 24 lip 2017 - 10:18

Mi również lekarz robił badania, zanim przepisał pigułki anty, bo bałam się,że antykoncepcja zrobi mi spustoszenie w organizmie. Dostałam Vines i jestem bardzo zadowolona :)

#24 cukiereczka

cukiereczka

Rozkręca się

• Members
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano czw, 10 sie 2017 - 22:22

tabletki zawieraja hormony ktore hamuaj jajeczkowanie przez co przez caly okres regularnego ich brania masz dni nieplodne i nie masz opcji zajscia w ciaze... ja biore tabletki belara i jestem zadowolona z ich dzialania

#25 Konnsa

Konnsa

Początkujący

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisano pon, 21 sie 2017 - 13:30

Tego, co tabletka dokładnie robi nikt nie wie, ponieważ nie istnieją / nie są opublikowane dokładne badania. Tabletka zawiera hormony, które w połączeniu z gospodarką hormonalną organizmu mają za zadanie zabezpieczyć przed ciążą. Natomiast lista skutków ubocznych, które tabletki mogą wywołać jest zależna od konkretnego preparatu.

#26 Therese

Therese