Skocz do zawartości

Pomysł na ubranie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_snajper_*

Guest_snajper_*
  • Guests

Napisano czw, 11 gru 2014 - 12:39

Siemka. Pytanie kieruje do kobiet, ale i faceci mogą się wypowiadać.
W co byście mnie ubrały? Trzeba czasem coś zmienić. Na co dzień nosze bluzy z kapturem i jensy, lub jensy i koszule. Zima płaszcz, wiosna, jesienią skórę na motor. Macie fajne propozycje? Zaznaczam ze rurek ani koszulek z dekoltem nie włożę :D

#2 Night Soul

Night Soul

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisano czw, 11 gru 2014 - 21:21

Pierwsze co przyszło mi do głowy to, to że mógłbyś spróbować ubierać sukienki, spódniczki i rajstopy do tego :D
Ale sądzę, że oczekujesz poważnej odpowiedzi...
Tak więc, radzę nie zakładać sweterków, może zwykłe podkoszulki ? Spodnie jak spodnie, jeansy najlepsze... Nie ma dużo co tu nowego proponować ( nie znam się dokładnie na modzie) ;) Pozdrawiam :)

#3 Recea_pl

Recea_pl

Rozkręca się

• Members
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano śro, 07 sty 2015 - 11:49

Cięzko jest ogólnie doradzać jak powineines się ubrać nie widząc Cię,co innego tak na żywo bo czasem dane ubrania po prostu pasują do człowieka i już na pierwszy rzut oka widać jaki styl będzie dla niego najlepszy. A co powiesz na sweterki zamiast bluzy z kapturem?

#4 Agatoja

Agatoja

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 775 postów

Napisano sob, 10 sty 2015 - 22:49

To zależy od figury człowieka. Szczupłego ubrałabym w sweterek i jeansy, a przy kości lub lepiej zbudowanego w koszulę i jeansy. Gdybym miała Cię ubrać ,, po charakterze ", to byłyby to dresy i luźna bluza z kapturem. Przynajmniej tak sobie Ciebie wyobrażałam, czytając twoje posty.

#5 Karmelek

Karmelek

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 234 postów

Napisano nie, 11 sty 2015 - 21:24