Skocz do zawartości

Co zrobić ? Sprzedać ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzkolnaNiewiadoma

SzkolnaNiewiadoma

Rozkręca się

• Members
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano sob, 07 lut 2015 - 09:48

Cześć
Jestem,a w zasadzie byłam w zespole muzycznym w szkole....Gram na skrzypcach (albo inaczej : uczę się ) i na tym instrumencie nie mam nawet roku doświadczenia....Nie umiem jeszcze szybko i czysto zagrać gam....Dyrektorem zespołu jest nauczyciel,który też ma córkę na skrzypcach,ale ona gra 7-8 lat.Ostatnio powiedział mi,że jak nie zagram mu czysto i dość szybko gamy to nie mam szans w zespole....Trochę mnie to zdenerwowało i zastanawiam się czy on nie porównuje mnie do swojej córki.....W chwilach największego wnerwienia chciałam nawet poszukać kupca na moje skrzypce :/ Rodzice oczywiście o tym nie wiedzą.Ostatnio nie poszłam na chór bo myślałam,że jeżeli on mnie nie chce w zespole to na chór nie bd też przychodzić...A co się okazało dnia następnego ? Kolega z zespoły mnie opierniczył,czemu na chórze nie byłam....No to ja nie chciałam wyjawić,że mnie dyro zespołu wnerwił,a miałam urodziny,więc powiedziałam,że w moje urodziny mogę chyba wcześniej wyjść.....Kolejną próbę mam w poniedziałek . Mam iść ?
Pozdro

#2 Tworczy

Tworczy

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 41 postów

Napisano nie, 08 lut 2015 - 17:09

Zawsze mozesz uczyc sie sama. Ja skasowalem 3 samochody zanim zdobylem pierwsze trofeum. Wazne bys robila to dla siebie. Pozdro

#3 Agatoja

Agatoja

Stały bywalec

• Members
  • PipPipPip
  • 775 postów

Napisano nie, 08 lut 2015 - 21:13

Może będę nieco okrutna wobec utalentowanych muzyków, ale muszę to powiedzieć: gra na jakimkolwiek instrumencie się nie opłaca (chyba, że daje komuś radość, poczucie spełnienia czy coś innego, co pozytywnie na daną osobę wpływa). Więc, jeżeli męczą Cię te skrzypce, to sprzedaj je bez zastanowienia.

#4 SzkolnaNiewiadoma

SzkolnaNiewiadoma

Rozkręca się

• Members
  • PipPip